MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, September 26, 2010

PUTERI SULUNGKU NUR AISYAH..

Puteri sulung saya ni baru je habis exam upsr pada hari Khamis yang lepas dan sekarang ni saya serta suami hanya berdoa Aisyah mendapat keputusan yang baik , amin.....

Masa hari Rabu Aisyah balik ke rumah dalam keadaan yang kurang sihat dan bila malam dia demam . Saya dan hubby memang risau sangat dan malam tu saya memang jaga Aisyah untuk pastikan dia sembuh demam untuk nak ke sekolah ke esokkan harinya pulak .

Alhamdulillah pagi Khamis Aisyah semakin sembuh dan saya berulang ke sekolah setiap kali Aisyah habis buat exam untuk tengok kalau-kalau Aisyah demam panas balik (hari Khamis tu exam dari pagi samai pukul 4) . Alhamdulillah Aisyah semakin baik dan dia dapat buat semua paper exam tapi bila balik saja dari sekolah demam Aisyah naik balik dan hari ni Aisyah dah semakin sihat syukur alhamdulillah .

Sekarang ni Aisyah dah merdeka la dari belajar sebab saya bagi dia buat balik aktiviti yang dia suka macam surf internet , tengok tv sepuas-puasnya dan buka facebook laaaa tapi dalam masa sama Aisyah cakap dia masih risau juga sebab tunggu result . Saya pun sama suspen juga tapi saya akan terima dengan redha apa saja keputusan yang Aisyah dapat nanti...

Puteri ku yang semakin dewasa..


Saya bersama Aisyah, Adlina dan Adam di pagi Syawal lalu...



Hari minggu yang sudah sebelum upsr Aisyah dapat berkumpul dan jalan-jalan shopping dengan kakak-kakak sepupu . Uncle Punch , aunty Naimah, aunty Iza & uncle Man serta kakak sepupu macam kak Rahael , kak Sarah , kak Qistina , kak Azra dan kak Ilya bagi kata-kata perangsang semoga Aisyah dapat buat exam upsr dengan baik . Insyallah doa saya hanya yang terbaik untuk puteri sulung saya ni , amin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .