MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, August 11, 2009

GANGGUAN TEKNIKAL



Semenjak hari Ahad lepas dan sampai hujung minggu ni saya tak dapat nak masukkan apa-apa gambar dari hasil jahitan atau aktiviti saya sebab ada masalah teknikal yang perlu diperbaiki , nak buat macam mana kena tunggu saja la sampai semua keadaan jadi ok balik.


*********************************************************************************

Dunia blog ni memang memberi dimensi baru pada hidup saya , dapat kenalan baru , mengenali mereka yang berbakat dalam bidang masing-masing . Setakat ni saya happy dan enjoy ada blog .

Lepas ni saya akan buat beberapa perubahan pada blog saya ni dan saya nak masukkan macam-macam lagi informasi tentang art & design atau apa sahaja cerita dan perkara yang sesuai ke dalam blog saya ini dan bukan hanya tentang smocking dan jahitan sahaja ......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .