MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, August 17, 2009

SMOCKING DAH SIAP..


Dah siap smocking saya ni walaupun lama juga masa yang saya ambil untuk siapkannya selepas beberapa kali tertangguh , semalam saya luangkan masa nak bagi siap juga , tapi baru siap sulaman smocking saja belum lagi siap jahit jadi gaun lagi . Termasuk smocking yang baru siap ni ada 3 dress yang menuggu untuk saya jahit bagi siap .


Smocking simple saya warna merah , pink dan oren..



Bila dah sampai kedai jual bahan jahitan mula la mata rambang tengok macam-macam jenis beads , saya cukup suka color pink dan ini la yang saya beli . Saya nak jahit pada baju kurung anak-anak dan baju kurung sendiri la . Hanya untuk baju kurung raya saja saya rajin nak jahit sulaman benang dan beads ni , setahun sekali ok la untuk special ocassion ...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .