MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, April 7, 2011

Ini yang saya suka..

Projek yang tertangguh lagi ni dan hari ni baru saya dapat buat lepas setahun tak juga siap-siap hehehe..kalau ada reader blog saya ingat dulu last year saya ada buat n3 tentang canvas yang nak dibuang ni dan saya ambil dari cleaner yang dah nak bawa ke tempat sampah . Saya simpan canvas ni punya lama sampai la minggu lepas baru saya teringat balik .

Idea dan design untuk painting ni saya memang dah ada tapi sebelum start painting saya perlu cat semula permukaan canvas ni untuk tutup painting yang lama . Painting yang lama ni terlalu modern so tak masuk or sesuai dengan citarasa dan deco rumah saya . Saya plan nak buat painting yang simple je . Nak tengok hasilnya tungguuuuuu ya.....

Bye-bye painting lama ni sebab saya nak cat dulu pemukaan painting ni baru saya boleh start painting saya sendiri , re-cycle dan jimat belanja emmmm i loike..

8 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .