MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, October 22, 2009

PERSONA JEWELLERY


Entry kali ni khas untuk kakak tersayang saya...

Jom gi blog kak Firza...

Saya nak nak perkenalkan blog kak Firza iaitu PERSONA JEWELLERY (click pada nama kak Firza , anda boleh terus ke blog dia ) untuk tengok cuci-cuci mata dengan koleksi gelang-gelang yang cantik dan kalau bekenan boleh la beli untuk diri sendiri atau nak di jadi kan hadiah . Kak Firza juga pakar membuat cream caramel yang sedap sangat yum..yum..

Kalau nak tempah cream caramel atau nak beli gelang-gelang ini boleh la contact kak Firza di nombor ini :- 017 2663015

Saya dah banyak kali juga makan cream caramel lain tapi yang kak Firza masak juga yang paling sedappppp sangat......rasanya cukup lemak , manis dan lembut .

Saya puji sakan cream caramel yang kak Firza masak ini bukanlah sebab dia kakak saya ya..hehehehe...........

Cream caramel yang kak Firza masak ni memang lembut sangat , bila masuk mulut tu terus melt/cair....hmmmm....yummy......

Selalunya kalau saya teringin dan teringat nak makan cream caramel memang ke rumah kak Firza la kami sekeluarga pegi....

Kak Firza memang ambil tempahan untuk cream caramel ni , dia selalu ambil tempahan tak kira untuk apa jenis majlis , jamuan dan kenduri . Kalau nak tempah jom la pergi ke blog kak Firza...sekali makan caramel yang kak Firza buat ni mesti nak lagi......



Gelang dalam gambar di atas ni adalah di antara koleksi gelang-gelang yang ada di dalam blog kak Firza. Liplap liplap saja gelang-gelang ni , semua warna dan design gelang-gelang ni memang cantik serta menawan . Semua gelang dalam koleksi kakak Firza ini pun sesuai untuk di pakai bila-bila masa yang kita suka .

Saya pun ada satu gelang ni kak Firza bagi untuk birthday presant saya . kalau nak tengok koleksi gelang-gelang ini , pergi la ke blog kak Firza iaitu Persona Jewellery ( click saja )

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .