MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, February 4, 2010

BUNGA BURUNG


Sampai je kat both ni saya terus terpegun tengok pokok yang unik dan cantik pada mata saya ni . Pokok ini jenis memanjat dan perlukan cahaya matahari yang banyak , masa dok belek dan ambil gambar bunga burung ni saya sempat imagine pokok ni kalau tumbuh memanjat dan besar ishhh cantiknyaaaa...


Pokok burung , yang tinggi dan yang rendah serta banyak daun tu...



Unik dan cantik sangat bunga burung ni......



Saya lupa la nama bunga ni cantik juga ni.....

2 comments:

  1. tak tau pulak dia jenis memanjat.

    ReplyDelete
  2. saya baru jer order bunga burung ni dari kawan..lebih kurang rm 30 harganya...memang unik dan cantik..
    ..LA..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .