MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, January 13, 2011

Happy birthday sayang...

Pada hari Ahad lepas 9.1.11 adalah hari lahir Adlina yang ke tujuh tahun . Saya terlambat buat n3 birthday istimewa untuk Adlina sebab semenjak hari Ahad lepas Adlina tak sihat demam so saya pun jadi susah hati tengok anak sakit sampai tak ada mood nak buat n3 kat blog saya ni tapi hari ni Adlina dah sihat dan dia pun dah mula sekolah balik syukur alhamdulillah..
Tahun ni Adlina dah pun 7 tahun cepat betul masa berlalu ya dan anak saya ni dah mula melangkah ke alam persekolahan . Saya hanya doakan yang terbaik untuk my precious Adlina...
Gambar Adlina masa berumur 2 bulan . Masa baby Adlina sangat mudah nak di jaga tak banyak ragam sampai lah sekarang macam tu la perangai dia .


Gambar-gambar Adlina masa berumur 2 tahun -

My precious sweet Adlina , Mama love u soo much..
Ketawa girang sayang Mama ni..


My precious Adlina..

You’ll never really know, my dear,
Just how much you mean to me,
A mother’s love, buried so deep,
That only my heart can see.

When I sit and really stare at you,
All I can do is grin,
Somewhere down deep inside,
I see myself within.

I’d never change a thing in you,
I thank God that your so fine,
You are my sunshine ,
Light of my life ,
My precious beautiful daughter ,
everyday, I thank Allah ,
For a daughter as special as you.

Happy birthday sayangku Adlina...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .