MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, January 25, 2011

Terima kasih Nuffnang

Terima kasih Nuffnang...

Tu je yang saya boleh ucapkan , berbaloi saya setia bersama Nuffnang....

nuffnang logo from google



Dah 4 bulan saya dengan Nuffnang dan tak lama lagi saya nak tebus pendapat pertama yang saya dapat dari Nuffnang . Berapa jumlahnya ada la dalam 3 digit juga nombornya hehehe ( bab tu yang saya sukaaaaaaa sangat happynya ) tak yah la saya cerita berapa yang saya dapat hehehe tapi yang penting dengan hanya aktif berblog saya dapat juga pendapatan sampingankan :)

Sekali lagi Thanks NUffnang..

2 comments:

  1. tahniah diatas pemberian nuffnang tu :) sy pun baru tebus hati tu..

    ReplyDelete
  2. tahniah Nannie... hehehe...tak nak bagitau ke? takpelah...boleh lah shopping PML lagi!

    akak punya pun tak lama lagi nak tebus jugak...tapi tunggu sikit aje lah nak mencapai satu angka tu! InsyaAllah...
    itu salah satu sebab akak masih lagi aktif berblogging...sama macam Nannie... sambil update dan tulis di blog boleh juga menjana pendapatan sampingan...kan...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .