MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, April 4, 2011

TERIMA KASIH NUFFNANG - sudah sampai la...

Dah lama tak buat n3 baru memang lately ni saya tak menjahit sangat so tak de cerita kisah jahitan yang saya nak kongsi bersama di blog saya ni tak macam dulu boleh di kata kan hampir tiap-tiap hari saya masuk n3 baru dalam blog ni kalau tak cerita menjahit saya suka juga menulis macam-macam kisah . Idea nak buat n3 tu ada cuma tak berkesempatan nak duduk depan laptop ni lama sikit selalunya saya sempat buat n3 blog masak saya saja sebab memang tiap-tiap hari masak so memang ada resepi yang boleh saya berkongsi bersama .

Pagi tadi saya check mailbox dan ada la 2 keping surat dari maxis serta sekeping surat lagi tak pasti dari mana tapi saya berharap sangat dari NUFFNANG . Dah berminggu-minggu juga saya tunggu surat dari NUFFNANG sampai kadang-kadang tu terlupa . Bila teringat balik baru la terdetik 'kenapa la lama sangat nak tunggu surat cinta dari NUFFNANG ni' hehehe .

Pagi tadi surat 'cinta' saya tu dah sampai bila buka je saya banyak kali doa biar la surat ni dari NUFFNANG dan bila tengok je cheque tertera nama saya tu hmmmm HAPPYnyaaaaaaa dan syukur alhamdulillah...memang saya suka dan happy sangat sebab hasil pertama dari NUFFNANG saya dah dapat . Jumlah imbuhan iklan NUFFNANG yang saya dapat ni tak la sampai ribuan ringgit tapi dalam beberapa ratus la juga...syukur alhamdulillah.....ni yang buat lagi bersemangat saya nak berblog....


Sudah sampai surat 'cinta' ku ni...

Memang berbaloi hasil berblog rupa-rupanya dan saya memang tak leh jauh sangat dengan blog saya ni . Tiap-tiap hari mesti check dan saya memang banyak buat n3 di blog masak saya tu . Dulu saya berblog untuk suka-suka lepas tu saya mula buat bisnes sikit-sikit sampai la sekarang ni alhamdulillah rezeki sentiasa tak putus . Banyak yang saya rancang untuk memperbaiki blog saya ni selain tu saya nak lebih serious dalam bisnes jahitan saya ni . Saya dalam perancangan nak buat kelas jahitan sulam smocking untuk mereka yang betul-betul berminat . So tunggu berita tentang kelas smocking yang saya plan nak start dalam bulan Jun atau Julai .

Best sebenarnya ada blog ni banyak faedah yang saya dapat bila dah jadi full time blogger . Semua terletak pada diri kita sendiri nak menentukan jenis blog kita sendiri , niat saya berblog sebab nak berkongsi minat dan ilmu mengenai dunia jahitan . Harapan saya blog jahitan dan hobi saya ni dapat memberi banyak informasi jahitan buat semua pengunjung . Terima kasih buat semua pengunjung yang singgah dan sudi pula menjadi follower blog saya ni..

11 comments:

  1. Tahniah Nannie.. usaha penat jerih berbaloi dgn rezekinya..

    ReplyDelete
  2. Nannie..akak pun tunggu punya lama...berminggu-minggu ..baru dapat juga...tapi tak sempat nak tuliskat blog...yahooooooooo....

    berapa ratus Nannie dapat? leh gitau akak ke? sms lah...kita share2...akak pun baru first time terima...

    ReplyDelete
  3. tahniah.. Semoga lagi bertambah rezeki dengan nuffnang.

    ReplyDelete
  4. camne nk join nuffnang tu? kongsi2lah rahsia kak.

    ReplyDelete
  5. terima kasih bro shariff , memang betul apa bro katakan tu , berbaloi segala usaha saya selama ni dan akhirnya saya dapat hasilnya .

    ReplyDelete
  6. to k azzah,

    akak pun dah dapat ya hmmmmm bestnya , tahniah ya kak azzah .

    ReplyDelete
  7. to anne,
    terima kasih insyallah moga rezeki saya akan terus bercambah

    ReplyDelete
  8. to nor azida,
    mula2 kena daftar dgn nuffnang dan lepas tu rajin2 la up datekan blog bagi blog kita ni selalu di kunjungi pembaca

    ReplyDelete
  9. hehe..bes tu dpt cek..

    http://mb111.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. w/pon xbnyk imbuhannye tp, kepuasan yg kite dpt tu xt'hingga kan? leez rase cam nak senyum sepanjang hari bile dpt 'surat chenta' nuffnnag nih. he3..

    ReplyDelete
  11. to mutiara bayu,
    alhamdulillah syukur.

    to areleez,
    betul sgt tu walaupun tak byk tapi mmg saya puas hati sgt , hehehehe sama la kita , saya pun senyum saja bila dpt surat centa dr nuffnang ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .