MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, February 28, 2011

Bag dari skirt

Skirt jeans lama Aisyah ni dah rosak zipnya so saya ingat nak ditukar dengan zip baru je boleh Adlina pula pakai . Bila saya tanya Adlina , dia tak mau skirt jeans labuh ni sebab susah dia nak berlari main so saya cadang nak potong skirt ni dan dibuat jadi totebag je lagi cantikkan . Kalau dibuang skirt ni membazir so gunakan kreativiti untuk hasilkan projek jahitan yang boleh buat anak-anak happy . Memang saya suka projek kreatif kitar semula macam ni . Bila siap tote bag ni boleh juga diguna oleh anak-anak saya nanti dan yang paling best jimat belanja tak yah beli bag jeans yang harganya boleh tahan juga mahal..

kreativiti+ usaha = hati happy dan jimat

Tunggu hasil totebag saya ni...

4 comments:

  1. yay!..tak sabar nak tengok nie..akak pun berangan je kuat..dah potong dah seluar jeans lama nak buat beg kan..tapi takat tu je lah sebab malas nak wat zip kat atas..iyer..malas sebenarnya..hehehe..

    ReplyDelete
  2. saya pun sedang dlm proses siap,masuk yang ni dah 3 helai saya buat.Anak semua lelaki mmg banyaklah seluar jeans yang boleh digunakan.

    ReplyDelete
  3. to k salmi,
    heheh sabar kak, saya baru potong tapi bila nak siap x tau la sebab nak jahit pun kena cari masa hehe tapi insyallah akan siap gak ni .
    akak siapkan la beg jeans akak tu blh kita share hasil jahitan kita nanti , best tu

    ReplyDelete
  4. to ct n honey,
    waaa best tu ct bestkan x memebazir seluar anak2 dpt diguna semula , kreatif la ct

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .