MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, December 11, 2009

ROSE n RENDA


Selamat pagi Jumaat....

Hari ni pagi-pagi lagi saya dah buat entry ok la kan sebabnya internet kat rumah saya ni bila pagi lagi laju servisnya kejap je saya boleh siapkan entry . Kali ni saya nak berkongsi hasil guhahan simple yang saya buat malam Rabu lepas . Sebelum ni saya selalu buat entry tentang koleksi pingan mangkuk atau teko dan cawan-cawan antik terbaru saya so kali ni kira lain la sikit cerita entry saya .

Kami sekeluarga nak pegi berholiday untuk hujung minggu ni so saya pun bercuti la juga dari buat apa-apa entry untuk blog saya ni tapi kejap je pun hari Ahad ni kami dah balik ke rumah .

Saya sempat la juga buat kraftangan yang simple-simple ni sebelum kami berholiday......


Saya gunakan bakul rotan dan bekas bertutup serba guna untuk projek gubahan saya kali ni . Bahan asas lain bunga rose , lace dan macam-macam bunga kecil .

Dah pun siap bakul ku ini


Bekas serba guna yang di make over

Roses and daisy

So , ok la bye-bye dan selamat berhujung minggu untuk semua kawan-kawan serta pengunjung blog saya ni.......TaTa........

Hope you all have a great weekends ^_^

4 comments:

  1. Sememang cantik & cunlah..kreatiflah nanie.Teruskan berkraf..

    ReplyDelete
  2. bakul yg dah makeover tu memang cun la nanniee..i likeeeee tau

    ReplyDelete
  3. To Shariff64,

    Thanks Shariff simple je hasil kraf saya insyallah saya akan terus kan hobi saya ni

    ReplyDelete
  4. To Kak Nor ,

    Thanks la saya buat simple simple saja , yang ini saya buat satu untuk kak Saidah dan satu lagi untuk Kak Shas n saya bagi masa berjumpa gan diaorg nanti saya buat untuk Kak Nor dan untuk Salina juga

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .