MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, January 11, 2010

JALAN JALAN KE PANTAI JERAM


Salam pagi Isnin

Entry saya pagi ni pun hanya gambar-gambar kami sekeluarga jalan-jalan ke pantai Jeram . Kami sekelurga ke sana untuk raikkan birthday Adlina dan nak tengok pemandangan tepi laut dan matahari terbenam di pantai berhampiran dan di restoran ni , tapi petang tu cuaca agak mendung la juga. Di pantai Jeram ini la saya banyak dapat kumpul kulit siput untuk di jadikan hiasan.






Anak-anak saya berposing di jeti restoran , restoran ni ok selesa ada surau dan toilet pun bersih serta kawasan tempat makan yang selesa dan luas . Harga makanan pun berpatutan dan pilihan makanan laut yang macam-macam serta fresh . Saya dan family selalu juga pergi ke sana sebab jarak yang tak jauh sangat dari rumah saya dan kalau nak relek lama-lama kats ana pun ok juga sebab suasananya yang nyaman best saja....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .