MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, July 9, 2010

BLOUSE BARU NANNIE


Dah siap semua blouse saya , bestnya . Saya jahit sikit-sikit dapat la 5 helai blouse baru ni , seronok pula saya tengok bila dah disusun beratur dalam lemari dan blouse fesyen peasant ni memang selesa di pakai .
Ada blouse ni yang saya buat labuh sikit sebab kainnya saya beli lebih sikit . Saya memang prefer guna kain jenis cotton lembut serta sutera crepe yang lembut so memang selesa blouse ni .


Blouse warna maroon sebelah kiri ni kain jenis sutera crepe yang agak nipis dan blouse color beige corak rose ni sebelah kanan pula jenis cotton lembut.


Saya memang suka kain corak bunga rose dan kebanyak warna pilihan saya warna ton coklat atau pastel lembut . Dulu ada masa ketikanya saya berani juga pakai baju warna terang macam merah , oren tapi sekarang warna-warna lembut jadi pilihan pula . Tu la kan bila umur bertambah trend gaya fesyen pun bertukar juga . Selamat berhari minggu dan happy sewing..

12 comments:

  1. wah...cantik2..saya ada buat untuk anak saya..depa suka sgt peasant blouse nih..selesa..

    ReplyDelete
  2. salam nannie, cantik sangat2..boleh tak nak tempah blaus macam tu..boleh arrr...betul2 ni...

    ReplyDelete
  3. Nice .. bila susun banyak2 macam ni. rajin betul k nannie ni. Rina nak try buat satu, tp bila siapnya...usah ditanya. hehe TQ for sharing the ideas..

    ReplyDelete
  4. to ann faizal,

    terima kasih waa bagus tu buat la utk ann juga mesti suka nyer

    ReplyDelete
  5. to k ina kl,
    wlksalam kak hehe tema kasih

    ReplyDelete
  6. to kak Hasnah,

    wlksalam kak , tema kasih boleh2 tapi saya perlukan ukuran badan akak cam ye , akak boleh minta sapa2 ambilkan ukuran utk akak ke.

    ReplyDelete
  7. to casarina,
    tema kasih mmg bila dh susun mcm ni seronok sya tgk , try la buat satu dulu kejap je siap blouse ni rina cuba la

    ReplyDelete
  8. ok...nannie, nanti akak bagi ye...cayunk!!! tqvm..

    ReplyDelete
  9. waaa....bersusun....saya ni baju sendirik suh org lain je jahitkan.....yang rajinnya buatkan untuk org ngan nuriel je.... caintiklah akak...ni yang nak kena try ni...hehehe

    ReplyDelete
  10. to mama nuriel,
    ye ke haa lepas ni mama nuriel buat la untuk diri sendiri senang je

    ReplyDelete
  11. salam

    baru jer discovered blog akak...cantik blouse tu...nak tempah kat akak bleh tak?

    salam perkenalan dari saya!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .