MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, September 25, 2009

Masih beraya.......


Sekarang ni saya masih di Penang beraya di rumah abang , besok baru nak balik ...macam biasa kita semua mesti seronok beraya dan balik kampung sambil berjalan ke rumah kawan dan sedara mara. Semenjak Sabtu lepas sampai la hari ni kami sekeluarga bergumbira berjalan dari Selatan ke Utara , ke sana-sini . Besok baru saya balik dan hari Ahad ni baru saya dapat up date blog saya ni dengan banyak sangatttt gambar-gambar beraya la.....bye bye for now.....

.......ohh ya banyak juga pinggan mangkuk and teapot antik yang saya dapat cari dari hunting sepanjang masa cuti raya ni ok tata.....


Sulam tangan ni di hasilkan oleh arwah mak saya , semasa dia berumur 16-17 tahun arwah tok saya hantar arwah mak saya belajar seni sulam menyulam di Kelantan , tapi saya tak sempat nak belajar dengan arwah mak sebab dia meninggal semasa saya berumur 17 tahun nak buat macam mana tak ada rezeki...gambar sulaman ni saya ambil dari simpan kakak saya...halus sangat jahitannya , arwah mak saya memang kreatif....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .