MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, September 17, 2009

Kad Aidilfitri dari saya


Cepat betul masa berlalu dan tak lama lagi kita umat Islam semua akan menyambut bulan Syawal , puasa pun tinggal lagi 2 hari saja lagi.

Kad raya ni saya tuju khas kepada teman-teman blogger semua serta para pengunjung blog saya ni , sudi-sudikan la gantung / copy & paste ke blog masing-masing .

Oleh tu saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfiriti , Maaf zahir & batin kepada semua sahabat dan pengunjung-pengunjung blog saya ni .

Disini saya juga ingin mengambil kesempatan untuk meminta maaf jika saya ada terkasar bahasa dalam penulisan saya selama ni . Semoga kita semua bergembira bersama keluarga menyambut Aidilfitri kali ni ...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .