MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, June 28, 2010

BIRTHDAY KAYLA


Anak-anak saya memang enjoy dan happy sangat masa di party Kayla sampai Adlina masih bercerita apa yang dia main masa party tu bila dia tengok gambar-gambar yang saya masukkan dalam blog saya ni .

Adam dengan cousins main dengan pedang belon yang clown bagi..



Masa ni acara main Pinata , Adlina pukul punya la kuat tapi Pinata ni still tak pecah . Pinata ni dibuat dari cardboard dan dihias dengan colour paper serta boleh dibuat menjadi macam-amcam bentuk . Dalam Pinata ni di isi dengan sweet dan cara nak dapat sweet dalam Pinata ni budak-budak kena pukul Pinata ni sekuat mungkin sampai la Pinata ni pecah . Aisyah dan cousin yang main game ni seronok sangat...


Bila dah pecah terburai la pinata ni dan semua sweet akan berterabur so budak-budak yang main tu berebut la nak ambil sweet tu semua . Tengok la tu Adlina , dia buat muka sebab tak dapat nak kumpul sweet tu hehehe..


Adam seronok dan terpegun sangat tengok lollipop yang besar ni hehe


Main dan main...


Adlina and the clown..happynya anak-anak saya..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .