MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, June 22, 2010

INSPIRASI


Saya baru beli majalah Sew Beautiful ni dan keluaran kali ni isunya banyak hasil jahitan sulaman smocking dan semuanya cantik-cantik sangat . Kadang-kadang tu saya beli juga majalah -majalah macam ni nak cari idea dan sumber inspirasi menjahit .

Dah lama juga saya tak up-date projek jahitan saya sebab masa cuti sekolah yang lepas saya memang tak menjahit pun sangat sebab masa banyak dihabiskan buat benda lain dengan anak-anak..

Sekarang ni sekolah dah buka balik so saya adalah masa tertentu yang saya boleh menjahit . So boleh la saya siapkan beberapa projek yang tak siap lagi tu tu . Jom kita tengok gambar-gambar dari majalah sew beautiful kali ni semuanya cantik geramnya tengok dan jadi bersemangat balik la nak menjahit...

Cantikkan..

Inspirasi dan idea untuk saya jahit smocking ni....

Saya belum pernah jahit smocking figura macam ni sangat menarik dan saya nak cuba la..
SELAMAT MENJAHIT YA...

2 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .