MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, September 29, 2009

KENANGAN DI PULAU LANGKAWI

Cuti raya yang lepas , saya sekeluarga bersama keluarga abang dan kakak telah pegi bercuti ke Pulau Langkawi . Kami pegi Langkawi sehari saja , bertolak dari rumah abang saya di Penang pada pukul 5 pagi dan balik dari Langkawi pada pukul 7 malam kiranya kami naik feri yang last sekali .
Walaupun sekejap saja di Pulau Langkawi tapi kami semua memang happy sebab dapat spend time bersama , insyallah kakak dan saya plan untuk ke Langkawi lagi masa cuti sekolah yang akan datang ni , selain jalan-jalan di tempat yang menarik di Langkawi , saya paling suka bila dapat shopping di pekan Kuah..heheehehe...

Saya ambil gambar ni pada pukul 4.30 pagi , Adlina masih tidur tapi terpaksa kejutkan dia juga , kami mesti bertolak awal dalam pukul 5 pagi sebab nak naik feri paling awal .

Bila tiket dah beli kami tunggu feri sampai . Kompleks feri ni masih baru dan selesa tapi keadaan toilet tak terjaga agak kotor walaupun masih baru . Adam memang sentiasa bersama Danial , dia manja sangat dengan abang sepupunya ni..

Kami semua baru masuk ke dalam feri dan duduk di tempat masing-masing , semuanya excited especially anak-anak saya.

Gambar ni saya ambil masa dalam feri kami baru saja meniggalkan jeti feri Kuala Perlis .

1. bestnya g langkawi...sy still teringat2 lg kenangan kat langkawi...rasa mcm nk pegi lagi ni...

2. Bagus kalau pegi sekarang sebab cuaca elok tak hujan tapi panas sikit la , masa pertengahan cuti sekolah pun ok juga tapi mgkin harga bilik hotel dan sewa van mahal sikit kot..

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .