MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, May 28, 2009

FAMILY GATHERING

Malam Sabtu lepas saya pegi rumah kakak saya di Nilai untuk family gathering , kami selalu berjumpa dalam 2 bulan sekali selalunya rumah kakak saya di Nilai la jadi tempat kami semua berkumpul. Masa New year dulu kakak saya buat BBQ dan kami bawa potluck baru la best..Tahun sudah kami pergi berkelah ramai-ramai ke Port Dickson memang best...
Bila dapat jumpa sekali-sekala macam ni memang aktiviti tetap ada la bersembang cerita terbaru , bertanya kabar sambil makan-makan .

Kali ni kami berkumpul dari petang untuk tea dan sampai dinner , 2 orang kakak saya ni tengah sibuk prepare dinner dan saya pula sibuk ambil gambar hehehehe. Seperti biasa saya dan kakak yang tinggal di PD akan bawa potluck masing-masing bagi lagi meriah gathering kali ni...

Saya bawa 3 kotak cuppies untuk tea petang tu , dalam gambar ni kakak-kakak saya tengah pilih cupcakes untuk di bawa balik.. Weekend ni kami nak berjumpa lagi kali ni untuk Sunday breakfast pula dan saya akan buat roti dan kek lagi .


Anak-anak saya la yang paling happy kalau dapat berkumpul dan berjumpa dengan semua cousin mereka , aktiviti tetap main kejap main di dalam rumah lepas tu kat luar rumah ...


Lepas dah kenyang makan dinner selalunya kami akan sambung sembang lagi , dalam gambar ni kami semua tengah belek game kat Facebook yang menjadi hobi kami sekeluarga kiranya dah tahap addicted la hehehehee.... Lewat malam baru saya balik and i`m looking foward for this coming Sunday breakfast gathering pula sebab setiap kali jumpa family really make my day so happy..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .