MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, May 8, 2009

Kotak jewellery


Dah cukup saya berehat selama 6 hari , tiap-tiap hari ada ja dvd movie terbaru yang saya tonton . Saya ni memang kaki tengok tv , saya boleh mengadap duduk depan tv satu hari suntuk menonton apa saja cerita yang saya suka hehehehe , saya rasa mungkin perangai saya ni ikut abah saya, nak buat camno ok la kan. Tapi saya mesti bereskan dulu kerja rumah dan uruskan anak- anak , lepas semua dah ok baru la saya melepak depan tv dan anak-anak pun join sekali juga.
So , hari ni saya dah ready balik nak start aktiviti kraf dan menjahit yang saya dah lama tak buat. Saya nak siapkan 2 kotak jewellery ni dulu , masa mencari bahan-bahan hantaran adik dulu saya beli 2 kotak ni untuk simpan barang - barang saya sendiri. Kotak ni plain saja tanpa apa corak atau decoration. So , kalau nak tengok hasilnya tunggu post saya pada hari Ahad ni ya.
Btw besok saya sibuk juga, ye la lusa kan Mother`s day , saya ada agenda dan plan untuk suprise a few important people in my life. Hubby pula nak bawa saya dan anak-anak keluar dinner sambut hari Ibu malam besok .


My plain jewellery boxes , tunggu rupa barunya ....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .