MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, May 27, 2009

MY WEDDING ANNIVERSARY


Kad ini dari suami kepada saya.
Hari Isnin 25 Mei yang lepas adalah hari wedding anniversary saya yang ke 12 tahun. Sekejap sungguh masa berlalu anak-anak saya pun makin membesar dan kami pun makin meningkat umur. Saya bersyukur kerana di kurniakan kehidupan yang sederhana di samping suami , bagi saya apa yang saya ada sekarang ini sudah cukup memadai dan sentiasa buat saya happy. Kasih sayang dari suami dan anak-anak adalah semangat bagi saya menghadapi hari depan , mereka adalah segala-galanya untuk saya . Saya sangat bersyukur pada Allah dengan kehidupan sederhana saya bersama suami dan moga jodoh kami berpanjangan sampai ke akhir hayat.
Saya nak lalui kehidupan ini sampai akhir hayat dan menjadi jadi tua dengan suami dalam keadaan tenang saja. Harapan saya moga kehidupan kami di masa depan macam kehidupan parent saya yang serba sederhana tapi kaya dengan kasih -sayang , dulu masa saya kecil sampai la saya berumur 17 tahun sebelum mak meninggal dunia , saya selalu tengok kemesraan arwah abah dan arwah mak saya . Arwah abah saya ni cukup loving dengan arwah mak saya walau pun masa tu mereka dah tua tapi abah saya suka mengusik dan buat lawak dengan mak , kadang-kadang tu abah saya mesti cium pipi mak saya , mereka memang pasangan yang sangat loving . Parent saya jenis yang tak berselindung dan mempamerkan kasih sayang dan kemesraan mereka pada anak-anak.
Kami semua memang di curahkan dengan kasih sayang dan pelukan manja serta ciuman tak pernah lekang dari mak dan abah(masa kecil saja la bila dah dewasa abah saya dah tak peluk cium kecuali pada masa dan situasi tertentu saja) .
Alhamdulillah saya bersyukur sangat kerana di pertemukan jodoh dengan suami saya yang sangat simple orangnya .
Ini pula kad hari ibu yang anak kedua saya bagi beberapa hari selepas sambutan hari ibu , ustazah di sekolah dia yang tolong buat kan , anak saya yang lukis corak bintang , bulat dan love tu... happy sangat Adlina masa bagi kad ini pada saya..

10 comments:

  1. Alhamdulillah..semuga berpanjangan jodoh hingga ke akhir hayat....perjalanan kamu masih baru bermula...jalan yang di tuju ada yang berliku dan ada kala nya lurus...banyak bersabar dan ingat kan tuhan...akak ni dah 27 tahun kawin tapi masih lagi menerus kan perjalan hidup ini dengan sabar dan still enjoying our life...

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary kak nanie..semoga jodoh berpanjangan dah sentiasa di murahkan rezeki oleh-Nya.

    ReplyDelete
  3. happy anniversary...ooo...geng ad juga ker hb akak...hi hi...moga dipanjangkanjodoh hingga akhir hayat dan berbahagia.........:)

    ReplyDelete
  4. Salam anniversary Nanie...
    Tahniah... semoga Nanie dan suami bahagia selalu, tahniah lagi...

    Memang seronok kalau hidup kita serba sederhana, hidup bersama orang yang menyayangi kita jauh lebih bermakna dari hidup yang berlebih-lebih tapi kesunyian... Kan moderation itu the best policy... tahniah Nanie..

    Erpha

    ReplyDelete
  5. nannie

    happy anniversary dan selamat panjang umur ddan semoga kekal hingga ke akhir hayat.

    xoxo

    kak Ti

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kak Ezza , ye la mcm tu la kehidupan ....

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Fawa , ha a husband akak ni satu kelas gan akak dulu hehehehe , rupanya jodoh depan mata....

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Erpha ,memang hidup sederhana lebih baik pada saya sebab saya kenal sedara saya yang kaya harta tapi kesunyian sebab suami sentiasa out station kesian kan ... betul tu Erpha biar la sederhana asal kaya kasih-sayang...terima kasih sekali Erpha..

    ReplyDelete
  9. Thanks kak tie , doa Nannie mmg macam tu la moga jodoh kami sampai akhir hayat

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .