MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, November 5, 2009

Adlina dan Adam...

N3 saya kali ni kisah 2 orang adik beradik ni , anak-anak saya . Tiap saat ada saja aktiviti yang 2 beradik ni nak buat , apa saja benda dalam rumah ni boleh jadi bahan untuk di buat permainan macam selimut dalam gambar ni , Adlina cakap dia dan Adam jadi hantu....huhuh mama takut la...hehehhe . Saya memang suka perhatikan gelagat dan keletah 2 orang anak saya yang sentiasa aktif ini , selalunya Adlina yang jadi ketuanya dan Adam ikut main saja....

Selalunya bila baru balik dari sekolah Adlina memang suka main dulu dengan adik dia , macam-macam permainan yang Adlina reka dan Adam ikut saja...yang ni Adlina main rumah-rumah...

Gambar ni saya ambil pagi-pagi sebelum Adlina pegi kindergarten , hari ni ada nurse yang akan datang untuk mengajar cara perjagaan gigi la kot kat sekolah Adlina , memang excited Adlina nak ke sekolah hari ni , bila balik nanti banyak la cerita yang dia nak sampaikan pada saya hehehe....

Adam cought in action..hehhee..

Adam , anak bongsu saya yang baru masuk 2 tahun pada bulan lepas memang aktif dan boleh tahan lasaknya . Dia memang dah pandai keluar masuk playpan favorite dia ni semenjak bulan Jun lepas lagi tapi saya tak pernah ambil gambar dia in action , semalam baru saya dapat ambil gambar ni saja nak simpan .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .