MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, November 4, 2009

To Mama..

Special birthday kad untuk saya dari Adlina , pagi-pagi Khamis anak-anak dah datang jumpa saya nak bagi big Hugs , kisses , presents dan kad birthday...


Adlina draw gambar kami sekeluarga dalam kad yang dia buat ini dan kak Aisyah ajar dia tulis very cute..thanks sayang...


Adlina lukis semua barang yang mama punya kat rumah ni bila saya tanya kenapa dia lukis semua objek ni Adlina kata semua barang-barang ni yang dia selalu dia nampak saya guna atau pakai . Saya minta dia explain semua objek yang dia lukis dan jawapan dia ada kat bawah ni ..hehee..

(dari kanan ke kiri) buku jahit-jahit mama punye, handbag mama yg banyak , mama suka pakai baju t-shirt, mama suka pakai seluar panjang , almari simpan baju mama , pen mama , kerusi computer yg selalu mama duduk berejam gadap computer hehhee , katil dengan bolster favorite mama , kotak mama simpan alat jahitan , kertas mama suka drawing dan langsir yang mama jahit kat rumah ni...observer rupanya Adlina ni....hehhe....

Ini pulak kad dari Aisyah dan abah dia .....Aisyah yang pilih semuanya , bila anak dah besar dia dah mula ada citarasa sendiri dan nak buat dicision sendiri apa yang dia nak beli , saya suka macam tu biar dia belajar jadi independent....

Thanks to my dearest laling , my bucuk bacin beloved Aisyah , Adlina dan Adam . thanks soooo much for the beautiful presents ..mama suka sangat..wangi je parfume..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .