MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, November 4, 2009

Special for mama...


Selamat pagi Rabu , apa kabar semua pengunjung blog saya yang sempoi ni, dah sarapan hmmm sedap tu makan apa ?? saya makan cereal saja cepat dan kenyang...hehehehe....
Selalunya saya berkongsi gambar koleksi jahitan atau pinggan mangkuk saya kan , kali ni saya masukkan la satu je gambar present yang hubby dan anak-anak saya bagi pada saya untuk birthday saya minggu lepas , saja je nak kongsi kegembiraan saya dengan pembaca blog saya ni ok la kan...
hadiah-hadiah dari tersayang...

Kotak /bekas kecil ni anak-anak yang bagi . Adlina cakap kat saya kotak shape love dan kotak kaler merah yang kakak dia pilih tu untuk saya isi brooch dan eksessori ...thanks sayang... mama suka sangat . Hubby saya macam biasa suka ke Body Shop.....thanks laling ..i loike...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .