MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, November 22, 2009

BESTNYA BALIK KAMPUNG...


Bersambung lagi enrty saya ni dengan kisah dan gambar kami di kampung , minggu ni keluarga saya dan adik ipar yang baru kawin saja yang balik kampung....kalau semua adik-beradik suami saya balik dengan keluarga masing-masing memang riuh-rendah rumah mertua saya ini , memang best...terutamanya anak-anak saya la sebab dapat jumpa sepupu mereka semua..

Suasana kampung memang mendung saja sebab lepas hujan so cuaca memang sejuk , nyaman , tenang dan damai . Weekend get away yang paling best , kali ni kami balik sekejap je tapi kami akan balik beraya Haji di kampung soo memang happy la anak-anak saya sebab dapat duduk di kampung lebih lama..

Dalam enrty ini saya masukkan gambar persekitaran kawasan keliling rumah mertua saya ni yang memang penuh dengan pokok buah-buahan dan kebun sayur......


Kawasan kebun mak mertua saya ada pokok keledek , peria , ubi kayu , cili api , pokok labu , buah nenas dan macam-macam lagi la sayur-sayuran yang di tanam..

Buah peria pahit yang baru mula berbuah , mak mertua saya tanam di pagar sekeliling rumah ni dan selalunya pucuk peria ni dimasak lemak cili api bersama dengan ikan tenggiri , memang sedap...fresh from the garden...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .