MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, November 22, 2009

BALIK KAMPUNG


Selalunya kat blog saya ni entrynya banyak pasal koleksi pinggan mangkuk antik saya atau tentang hasil jahitan saya , kali ni memang saya buat entry yang lain sikit , saja je cuci-cuci mata dengan pemandangan desa menhijau sejuk jeeee........

Kami pergi dulu ke pekan Kuala Klawang untuk menziarah wan dan tok dulu dan ini la rumah tok suami saya , dulu rumah papan tapi sekarang tengah dalam proses nak buat rumah baru sebab rumah yang lama dah uzur sangat tapi bahagian bilik belakang masih dikekalkan dan diperbaiki , di bilik tu la tersimpan segala macam koleksi pinggan mangkuk.......


Bila dah jumpa dengan wan dan tok baru la kami balik ke rumah suami saya di kampung Renal , sebenarnya Kampung Renal ni sebelum sampai pekan Klawang tapi kami terlajak sampai pekan dulu sebab nak melawat tok/wan suami saya dulu dan lepas tu kami patah balik ke kampung suami saya pulak....


Jalan masuk menuju ke rumah mak dan abah...pemandangan lembu ni biasa la , lembu-lembu memang suka lepak kat jalan . Bila balik kampung anak-anak saya memang suka sangat sebab boleh jumpa dan tengok macam-macam jenis binatang peliharaan di sekitar kampung atau di rumah tok mereka sendiri...


Rumah jiran , cantikkan....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .