MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, May 10, 2010

AWARD DARI KAK SHIMA


Saya dapat "Friendship award" ni dari kak Shima terima kasih ya kak sebab sudi bagi award ni pada saya . Award ni pun datang sekali dengan soalan-soalan tag best juga ni..



1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD.
orait saya dah buat....

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI:-
Saya dapat award ni dari kak Shima dari blog "Qaseh Creation" folk art yang kak Shima hasilkan semuanya cantik sangat..


3. TAJUK POS KORANG MESTI ADA 5-FIVE-KHAMSAH?..KENA JAWAB 10 SOALAN - DAN SETIAP 1 DENGAN 5 JAWAPAN...WOWWW:-
Ok best ni saya tengak bersemangat nak menjawab soalan2 ni


4. 5 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-

Nor`Aini - nama betul saya
Nenn - Kakak dan abang panggil saya dengan nama ni
Nannie - mak dan abah panggil saya dengan nama ni / kawan2 pun
Anie - kawan-kawan office dulu
Maksu Nannie - anak sedara
Makngah -sebelah suami


5. 5 IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:-

Anniversary perkahwinan
Birthday saya
Birthday suami
Birthday anak-anak
Birthday insan-insan tersayang dalam hidup saya


6. 5 THINGS YOU DONE YESTERDAY:-

- Masih di Port Dickson
- Bersantai di tepi pantai
- Temankan anak-anak kat pool
- check email dan buka blog serta FB.
- Masak untuk dinner.



7. 5 FIVE WAYS TO BE HAPPY..

-bersyukur
- spend time dengan suami dan anak-anak
-bersembang cerita yang kelakar atau ape saja dgn hubby/anak-anak & my sisters n brothers
-Being around the people who i love and love me too
-Sopping hehehe

8. 5 FAVOURITES MOVIES

- Semua cerita P.Ramlee
- Forest Gump
- Trilogy Lord of the Ring
- Briget Jones Diary
- The English patient


9. 5 FAVOURITES HOBBIES:-

-menjahit
-visual art macam painting,drawing and buat art craft
-kumpul vintage porcelian
-fotografi
-kumpul setem

10. 5 FAVOURITES PEOPLE:-

-Anak-anak
-Suami
-Keluarga saya a.k.a kakak2 n abang2 serta saudara-mara
-Kawan-kawan baik
-Insan-insan yang baik hati

11. 5 FAVOURITES PLACES FOR VACATION:-

-suka gi tepi pantai
-nak ke Mekah
-nak tour satu Malaysia
-teringin nak ke pulau-pulau tercantik di dunia ni
-teringin nak ke Europe

12. 5 REASON YOU ANSWER THE SURVEY:-

-hargai kak Shima yg sudi tag sya dan kak Shima selalu bagi award
-rasa happy sebab ada kawan yang ingat kat saya terima ya kasih kak Shima
-soalan-soalannya ok best juga menjawab
-sukanya dapat award...
-best juga buat n3 hari ni lain sikit

13. 5 PERSON TO TAG:-

ermmm tak de la


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .