MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, May 17, 2010

KAK AMY HAPPY..


a simple gifts to my dearest sister
Sabtu lepas saya berjumpa dengan kakak saya kak Amy untuk bagi hair band yang kak Amy nak tu dan Kak Amy suka sangat dengan hair band yang saya buat ni . Bila saya hulur je hair band ni pada kak Amy , dia terus cakap " cantiknya so sweet" dan masa tu saya rasa cukup puas hati dan gumbira . Kak Amy nak saya buatkan lagi hair band guna kain corak pokodot atau corak lain . Sometime simple thing can really make us sooooo happy...

kak Amy with her new hair band

Kakak saya ni memang bergaya serta awet muda walaupun dah bercucu hehehe . Kak Amy memang saling tak tumpah macam arwah mak kami dari semua segi macam rupa dan perangai , she really remind me of my late mom and sometime she act like mak juga hehehe . Pada saya kakak Amy adalah penganti arwah mak kami yang dah lama meninggal pada tahun 1989 and thanks so much kak Amy for your loving care and unconditional love . I love u soo much.......

Btw jom singgah blog kak saya ni Amy Doby Gallery , kakak saya seorang artist yang sangat berbakat serta kreatif dan semua hasil painting yang kak Amy buat memang sangat cantik . Semua hasil karya catan yang kak Amy hasilkan adalah dipanggil Naive dan abstrak painting . Kak Amy dapat inspirasi nak hasilkan painting dari alam sekeliling dan pengalaman dari kehidupan seharian...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .