MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, May 14, 2010

SWEET HAIR BAND


Kakak saya , kak Amy tempah hair band ni dan semalam saya dapat siapkan 4 helai hair band . Simple je hair band ni saya guna kain perca yang masih banyak saya simpan .
In house model Adlina sedang bergaya dengan hair band untuk mummy Amy..


Top stitch untuk kekemasan
Saya menjahit bila ada kelapangan serta tak tentu masa kadang-kadang kalau mood nak menjahit tu datang pukul 4-5 pagi pun saya boleh bangun dan menjahit atau tidur lewat sebab tengah bersemangat menjahit hehe. Tapi selalunya saya menjahit lepas semua kerja rumah dan selesai lebih kurang pukul 10 pagi dan masa waktu petang . Tapi semenjak suami saya dah pasang lampu baru yang terang benderang kat sewing corner , saya dah boleh menjahit pada bila-bila masa hehe best..

Siap dah 4 helai hair band in different colors..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .