MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, May 11, 2010

CAHAYA SENJA


Hujung minggu yang lepas saya dan family bercuti ke Port Dickson dan macam biasa saya memang tunggu waktu senja di tepi pantai nak tengok pemandangan matahari terbenam yang cantik sangat . Saya guna camera digital biasa saja untuk capture all the beautiful moments and scenery ni . Hobi saya dalam fotografi ni baru je lebih kurang dalam 2 tahun dan saya teringin juga nak dapatkan kamera DSLR , baru la rasa puas dapat ambil gambar dengan lebih cantik hmmm memang best la kalau impian tu menjadi kenyataan insyallah...

Kamera canon saya ni dah lama saya guna dan walaupun camera saya ni jenis biasa saja tapi kualiti gambarnya memang cantik terutamanya kalau saya ambil outdoor scenery . Masa di PD hari tu saya dapat ambil banyak juga gambar pemandangan yang cantik...

Adam dan Adlina




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .