MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, August 14, 2009

HAPPYNYA....


Selamat pagi Jumaat , pagi ni baru saya dapat masukkan post yang terkini .

Bungkusan hadiah ni jauh datangnya , saya dapat hari Selasa minggu lepas tapi semalam baru saya dapat tengok betul-betul , terima kasih Gaban cantik sangat hasil jahitan Gaban. Akak betul-betul suka sangat..and thanks for the card moga persahabatan kita akan kekal sampai bila-bila dan kita dapat berjumpa satu hari nanti...


Saya ada juga tunggu , bila la nak sampai hadiah special ni , maklum la saya first time masuk giveway yang Gaban buat sebab dia lancarkan pembukaan kedai online dia......sebelum ni saya bukannya tau apa giveaway tu hehehee...


Akhirnya sampai juga bungkusan yang ditunggu ...


Thanks dik...



Ini bukan bibik saya ya tapi anak sulung saya hehehe..Aisyah yang jadi model dan posing dengan apron dan glove yang Gaban bagi pada saya ...cantik sangat .

Akak suka sangat apa yang Gaban bagi ni . Lepas ni kalau memasak akak mesti pakai apron yang Gaban buat ni , thanks again....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .