MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Monday, August 31, 2009

Lengan baju kurung


Poses seterusnya saya lakar bahagian lengan pulak , saya lipat dua kain dan lukis terus polanya.


Saya lakar basi hujung lengan dan saya kurangkan 1 inci ukuran bahagian hujung lengan ini , bila siap di jahit nanti hujung lengan ni tirus dan kecil sikit dari pangkal lengan . kalau nak bagi sama besar saiz hujung lengan sama dengan pangkal lengan pun boleh...


Semua bahagian baju dan kain yang dah siap dipotong.


Kain polkodot merah ni Adlina yang punya , dia sendiri yang pilih anak saya ni memang suka sangat color merah sementara kak dia , Aisyah macam biasa memang suka color pink yang sweet ni . Jom menjahit ......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .