MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, August 23, 2009

Kad Salam Ramadhan


Terima kasih Welly untuk kad ucapan puasa ni , cantik.

Syukur alhamdulillah kerana hari ni kami sekeluarga dapat sempurnakan ibadah puasa untuk hari pertama dengan lancar , anak-anak saya pun ok , cuma Adlina yang first time berpuasa agak lembik hari ni ..

Hari ni pun saya tak buat sebarang aktiviti menjahit...rehat saja , pagi tadi lepas hantar anak sulung tuisyen saya dan suami pergi ke pasar beli barang - barang untuk stok seminggu dan untuk berbuka puasa hari ni saya masak nasi tomato , ayam masak merah dan dalca ..Hari Isnin nanti baru saya nak mula menjahit balik...happy sewing untuk semua kawan-kawan ...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .