MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Saturday, August 1, 2009

SMOCKING MERAH LAGI

Smocking merah yang hampir siap , saya tambah benang color pink dan orange/hijau . Masih tinggal sikit lagi , besok boleh siap insyallah . Jahit sulaman smocking ni memang ambil masa yang lama juga untuk disiapkan . Paling cepat saya siapkan smocking adalah dalam masa 3 hari dan paling lama 7 hari .

Smocking teknik trelis


Kain corak bunga biru ni adalah smocking saya yang terakhir untuk koleksi ready made dress , lepas ni saya nak jahit smocking dress untuk anak-anak pulak , lepas tu jahit baju kurung anak-anak dan saya punya sendiri . Tinggal beberapa hari lagi kita akan mula berpuasa , sekejap betul masa berlalu .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .