MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, February 25, 2009

HEHEHEHEEE !!



Petang semalam dalam pukul 4 ptg , hujan lebat betul kat kawasan rumah saya ni, sekarang ni tiap-tiap petang hujan campur dengan ribut petir. Memang best juga sebab lepas hujan jadi sejuk nyaman saja cuaca. Tengah dok syok melayan dvd tengok movie bagus punya dengan anak-anak tiba-tiba black-out , terputus bekalan eletrik kat umah den , adoih macam mana ni !!
Nak pegi buka kat main switch tak berani sebab kilat dok aktif lagi , so duduk la kami anak-beranak dalam gelap.
Anak-anak saya yang 3 orang ni pun duduk senyap je mula tu tapi bila dah lama sikit mula yang si Adlina dan Adam dah resah tak boleh duduk diam, Aisyah si kak Long maintain lagi senyap, gelak saja tengok aksi adik-adik dia hehehe..
Dia orang berdua mula la buat aktiviti apa saja yang patut. Si Adam dah mula memanjat atas saya yang tengah duduk kat sofa , Adlina pun sama la juga nak duduk dekat saya. Saya pun terus ambil camera snap sana snap sini. Ambil gambar Adam dan Adlina ni hehhehehee .
Ada banyak lagi gambar sebenarnya nanti la saya masukkan dalam blog.Lebih kurang pukul 5 baru la hujan reda sikit dan saya pun pegi on kan balik switch eletrik dan kami pun sambung la balik tengok cerita yang terputus tengah jalan tadi.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .