MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, February 20, 2009

CATAN ABSTRAK


Macam - macam teknik catan yang saya hasilkan dan catan mengunakan warna air adalah salah satu tenik media yang sangat saya suka sebab saya dapat mengawal teknik warnanya dengan lebih bebas dan bersahaja . Campuran warna pun lebih bebas dan luas serta macam-macam warna bleh kita gabungkan untuk mengambarkan ekspresi idea yang kita hendak luahkan . Subjeck matter untuk saya menghasilkan catan juga berbeza ikut pada mood dan cetusan idea yang saya ada masa tu . Kadang-kadang saya ada idae untuk menghasilkan catan abstrak macam gambar di bawah ni .
Menghasilkan catana dalah salah satu cara saya merehatkan minda dan terapi untuk diri saya ni . Saya akan merasa puas dan releks selepas menghasilkan sebuah karya catan.

Catan abstrak dengan teknik warna air

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .