MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, February 20, 2009

CATAN WARNA AIR


BLOSSOM

Setiap painting/catan ada teknik tertentu dan bahan yang berbeza.Painting atau catan saya ini , saya hasilkan menggunakan teknik warna air.Bahan asasnya adalah kertas yang khas untuk teknik ini dan tak boleh guna kertas lukisan yang biasa tu .Bahan mewarna pun berbeza iaitu water colour berkualiti tinggi yang harga paling murah pun RM 30 ringgit tapi warna yang dihasilkan berkualiti tinggi.
Kadang-kadang tu timbul juga rasa rindu pada berus dan warna air saya tu terutama kalau dah lama sangat tak melukis atau mencatan.Sekarang ni saya memang kena curi sikit masa yang sangat sibuk dengan anak-anak saya tu untuk menghasilkan painting saya ni .Semua hasilan seni catan dan painting saya hanya untuk koleksi peribadi yang saya framekan dan pamer di dalam rumah saja, belum lagi terpikir nak jual mungkin satu hari nanti sebab saya takut tak cukup masa kerana baby Adam perlukan tumpuan saya sepenuhnya , dia memang nak melekat saja dengan saya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .