MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Saturday, June 6, 2009

KAYLA ADORA YANG COMEL....

Semalam saya ikut kakak saya pegi tengok cucu pertama dia yang comel tu...Kayla Adora yang baru berumur 4 hari . Mama pada Kayla , Maria baru balik dari hospital dan dia berpantang kat rumah parent dia , kesian Maria kena lalui pengalaman nak bersalin yang lama sampai 26 jam finally Maria selamat bersalin juga melalui cara c- section , tak pa kena operate pun asal baby dan mamanya sihat.
Saya ada pegi ke hospital masa Maria tengah sakit nak bersalin jumpa dengan kakak dan anak sedara saya Adel . Tahniah buat Adel dan Maria dengan kehadiran Kayla Adora anak sulung mereka...


Kayla Adora , cucu pertama kakak saya , Amirah .Bulat je mata dia sebab flash camera saya kena kat muka dia ala kesian dia, Opah Nannie ni happy sangat sebab tu ambil banyak keping gambar dia.. Kayla ni pun kira cucu sedara saya yang pertama...waaaa... saya dah ada cucu....


Tapak kaki Kayla yang kecil comel lotte sangat ni.... kejap saja nanti Kayla pun makin besar dan pandai berjalan dan berlari...


Kakak saya pegang cucu sulung kesayangan dia ...menguap besar Kayla baru habis hisap susu , kenyang la Oma Amy ...Kayla nak tidur hehhehee...



3 generasi yang bahagia nephew saya , Adel the proud father ...Kayla ...dan my sister , Kak Amy . Mama pada Kayla , Maria yang pakai baju color biru tu , cepat sembuh ya Maria ...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .