MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, June 14, 2009

PROJEK SUKA KAN HATI

Petang tadi saya pegi ke kedai kain Nagoya sebab mencari kain untuk projek suka kan hati sendiri ni . Pilih dan cari akhirnya saya beli kain gingham prints ni dalam pelbagai warna serta kain bercorak stripe , sonang ceritanya.
Dah beli kain yang berkenan di hati , jalan-jalan jap ke kedai dalam kompleks tu dan kami sekeluarga pun balik rumah . Bila sampai rumah dan anak-anak pun dah tidur saya pun terus la potong semua kain yang saya baru beli tadi dan saya akan siapkan projek ni secepat mungkin.
Nak tau apa projek terbaru saya ni , tungguuuuuu post saya yang seterus.......

1 comment:

  1. boleh saya tahu alamat di sg buluh tempat beli kekabu.my email: norhanizaa#yahoo.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .