MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Sunday, June 28, 2009

MENU SALMON LAGI YUM..YUM

Tadi untuk lunch kami sekeluarga , saya masak ikan salmon lagi , special request dari anak saya Aisyah. Dia memang suka sangat makan ikan salmon dengan sos lemon yang saya masak ni.


Salmon yang dah masak , ikan salmon ni senang saja nak masaknya . Isi ikan ni tak keras atau lembik sedang-sedang saja kira firm la dan rasanya memang lemak-lemak manis lebih kurang macam ikan terubuk + tenggiri ......hmmm yummy saya pun suka sangat makan dish ikan salmon ni . Saya beli ikan salmon ni di Maidin , Subang Jaya harganya lagi murah dari hypermarket lain untuk 4 ketul salmon ni baru RM 19 ringgit dan bila dikira modal saya guna untuk semua bahan hanya RM 30 ringgit, memang jimat sangat bila saya masak sendiri , kira ok la...


Menu ikan salmon bersos lemon , resepinya ada di blog masak saya.



Aisyah , anak saya yang suka sangat makan salmon bersos lemon yang mama dia masak ni... . Puas hati dan seronok bila anak kita suka serta berselera saja makan apa yang kita masak..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .