MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, April 20, 2010

MY PASSION


Salam petang Selasa , Ahad lepas balik dari Amcorp sempat juga saya dan family singgah jap di jalan TAR . Ini la antara barang yang saya beli dari kedai kat jalan TAR semuanya untuk aktiviti jahitan saya .

Saya beli kain corak gingham ni in different colors untuk tote bag semuanya 1 meter untuk setiap color ni , love the colors. Corak gingham , stripes , polkodot adalah antara corak yang sangat mudah untuk kita gabungkan dengan corak-corak lain macam corak floral .


Kain-kain baru untuk baju sendiri kalau dah sampai kat kedai kain memang saya tak boleh tahan tengok koleksi kain dengan corak baru dan semuanya 100% cotton semua kain cantik-cantik sangat . Kain-kain ni saya beli untuk dibuat blouse dan baju kurung.



Ini pula renda bola-bola yang memang dah lama saya cari sebelum ni saya cari di banyak kedai jahitan tapi kena cari di KL juga baru ada . Kalau nak tengok apa yang akan saya buat dengan renda-renda ni tunggu entry yang akan datang ya....

3 comments:

  1. melor pun gile kain. klu gi kedai kain mesti ' dik potong ni 2 meter'he.. he.. he..

    ReplyDelete
  2. To Melor,

    Hehehe sama la kita yee macam akak hari tu konon nak cari kain untuk tote bag tapi mata ni dok menjeling je kat kain-kain lain hmmm tak boleh tahan kena beli juga la kain untuk baju sendiri hehehe " dik kain ni 4.5 meter ya " hehehe

    ReplyDelete
  3. tu lah kan akak......letih la klu pegi kedai kain....(letih time nak bayar...)...masa pilih....tak ingat....rambang mata.....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .