MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, March 17, 2010

AWARD DARI KAK SHIMA


Salam hari Rabu


Terima kasih banyak-banyak ya kak Shima yang sudi bagi award pada saya bestnya dah lama juga tak dapat award . Last sekali saya dapat award ialah tahun sudah kiranya award dari kak Shima ni yang pertama la saya dapat untuk tahun ni . Sekali-sekala dapat award best juga dan saya dapat pula dari kak Shima yang dah lama saya kenal since Mac tahun sudah masa kami sama-sama aktif dengan blog menjahit . Memang best masa tu kami sama-sama buat n3 tentang hasil jahitan saja serta happy gumbira sentiasa berkongsi cerita dan admire hasil jahitan kawan-kawan sambil berkongsi ilmu.Saya memang admire dengan hasil jahitan x stitch dan folk art yang kak Shima hasilkan semuanya memang cantik sangat , Kak Shima memang kreatif la .

Dah lama juga saya tak buat n3 tentang hasil jahitan saya ya , tapi sekarang ni saya banyak jahit baju kurung la yang customer dan kawan-kawan tempah so tak de cerita baru tentang projek jahit sebab sebelum ni pun dah banyak n3 tentang baju kurung yang saya dah buat . Nanti la lepas ni saya nak start masuk balik n3 tentang jahitan , rindu pula nak saya nak tengok blog saya ni penuh dengan cerita tentang hasil jahitan tapi sekali-sekala saya akan masukkan juga n3 tentang koleksi antik yang saya baru dapat kumpul . Ye la saya ni asalnya buat blog untuk berkongsi minat dan hobi tentang jahitan smocking dan kraf alih-alih dah bertukar jadi blog pinggan mangkuk pula nak buat macam mana minat punya pasal hehe..

Ok la saya dah melalut jauh pula dari tajuk n3 , saya tengok kat blog kak Shima award ni lagi best kalau dapat di panjangkan dan di bagi pada 15 orang kawan saya pula . So , saya nak bagi pada kawan-kawan yang "Beautiful" tak kira yang dah lama atau yang baru saya kenal . Pada kawan-kawan yang dah dapat award yang sama ni pun harap sudi-sudi la ambil ye hehehe .

Dearest friends sudi-sudi la terima award dari saya ni dan tampal di blog masing-masing ya...

- Kuazue
- Gaban
- Si Kocik Norlie
- Diesha
- Fasha yang jauh di Jerman
- Nadia
- Salina
- Kak shas
- Kak Aton
- Tasha
- Kak Salmi
- Chemp
- Kak Azlina
- Maklang Azie
- Kak Zue

Ok la sampai disini dulu coretan saya hari ni , to everyone and to all my friends out there have a great day and be happy always ya.....

Bye-bye

6 comments:

  1. Kak Nanie, wahhhh Terima kasih kak Naniee for the BEAUTIFUL award!! Salam Beautiful buat akak dari saya yang jauh ni!! Take care!!

    ReplyDelete
  2. Salam nannie !..thanks so much dear for your kind thots..nanti akak paste yer

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kak Nannie, mmg dh lama tak dpt award..award yg lama pun sy simpan jer..insyaAllah ada masa, sy nk kumpul dan paste semuanya semula..

    ReplyDelete
  4. Hi Fasha ,

    Ok sama-sama Fasha dah ambil ya award harap Fasha suka ye dengan award tu walaupun Fasha jauh akak sentiasa ingat kat Fasha dan kawan-kawan yang dah lama akak kenal .Happy always ya

    ReplyDelete
  5. Wlkslaam Cik Puan Gaban ,

    Sama-sama memang pun akak pun dah lama tak dapat award ni . Tampal kat blog semuanya baru la best dapat tengok selalu hehe

    ReplyDelete
  6. Wlksalam kak Salmi ,

    Sama-sama ya kak ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .