MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, March 26, 2010

JOM JOIN GIVEAWAY TERATAK PUTERI


Salam pagi Jumaat

Hadiah untuk GA dari kak Chah best ni..

Kejap je dah hari Jumaat kan bestnya besok dah cuti hujung minggu, apa program kita besok ya ? Mesti ramai yang balik kampung atau rehat kat rumah je dan buat macam-macam urusan lain kan . Saya besok nak ke Pesta Buku la jom kita pegi cuci mata dan semestinya beli buku la kan hmm bestnya.

Ok la hari ni saya buat n3 khas untuk Giveaway yang kak Chah dari Teratak Puteri anjurkan untuk memeriahkan sambutan birthday kak Chah , hmmmm hadiahnya semua best sangat siapa yang tak join rugi juga ni . Click disini untuk ke blog kak Chah ya..

Syarat-syarat peraduan ini pun sonang je...

1- Tarikh peraduan bermula hari ini sampai 31hb March, 2010



2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadiFollower & Yang Bukan Follower..kalu yg tak jadi follower lagi tu bolehlah follow I ye..Yang bukan follower boleh tinggalkan jejak agar senang untuk saya hubungi..



3- Hendaklah memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) dan link kan blog saya pada blog masing2 supaya yg lain2 bloggers dapat tahu tentang peraduan ini..(lagi ramai..lagi meriah..)



4-Tarikh tutup peraduan ni pada 31hb March, 2010..pemenang akan diumum pada 1hb April, 2010



5- Cabutan hadiah akan diundi oleh pemilik Teratak Puteri...anak saya Puteri Qareshah..tiada istilah pilih kasih dalam cabutan ini.

Sekian..selamat berjaya..ta..ta..



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .