MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Tuesday, March 30, 2010

DAH SIAP PUN...


Alhamdulillah selesai dan dah siap pun saya bungkus semua barang-barang pelanggan dan besok boleh la dihantar . Saya pun nak ucapkan ribuan TERIMA KASIH pada semua pelanggan yang ada beli barang-barang dari kedai cyber saya , syukur alhamdulillah...

Pada pelanggan-pelanggan yang minta saya cari kan barang-barang tertentu insyallah saya akan cuba cari dan kalau dapat nanti saya akan sms atau talipon ya .


Hari Sabtu dan Ahad adalah hari untuk saya hantar barang-barang customer di sekitar Lembah Kelang so memang saya agak sibuk juga tapi saya sangat puas hati sebab dapat hantar sendiri barang-barang yang dibeli oleh customer.

alhamdulillah syukur..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .