MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, July 10, 2009

DAPAT AWARD...


Terima kasih pada Yati yang sudi bagi saya award , memang saya happy sangat dapat award ni ...





Award dari Yati...

Award ini dari Yati ...thanks ya , Yati ni memang pandai dan pakar dalam menjahit x - stitch ....memang saya pun kagum tengok kesabaran dia menjahit x-stitch potret...perlukan kesabaran yang sangatttlah tinggi...tapi kalau dah minat memang jadi seronok membuatnya ...

So , saya pun nak bagi Award ni pada kawan-kawan saya yang semuanya berbakat besar dan kreatif juga , harap semuanya sentiasa happy membuat apa saja craft atau sewing projek....

- Zuwaidah
- Nurain
- Pn.Iena
- Sheila
- Mamaizzya
- Azrina.03.07
- Siti Nursyahidah (Princess Sya )
- Zue
- Idah
- Alviana
- Syazwaniadnan
-Madiha
-Kak Ina Kl
-fizan
-Naiz
-Atie (Mama Umairah )
-Kak Yon
-Iera
-Shima
-Nur Umairah ( Happiness family )


Sila la ambil award ni dan letak di blog masing-masing sebagai tanda persahabatan dan ingatan dari saya ....

2 comments:

  1. Terima kasih sebab sudi tepek award ni. Yati takde la pakar dalam menjahit cross stitch. Masih belajar.
    Kak Nannie lagi terer, tengok tote bag semua cantik! :)

    ReplyDelete
  2. ok la Yati memang pandai la jahit x stitch , bukan senang nak buat ,tote bag ni jahitnya lurus saja hehehee..ok la....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .