MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Thursday, July 16, 2009

GIVEAWAY CONTEST



GABAN GIVEAWAY CONTEST

6 ~ 16 Julai 2009


Ini first time saya nak masuk give away contest ni walaupun pada hari terakhir , ok la ye Gaban , give awaynya memang menarik sekali.....


Bila sebut nama Gaban saya ingatkan mula-mula Gaban Ultraman , siri hero favorite saya masa kecil dulu...tapi sebenarnya Gaban tu ada makna yang lain la...jom kita pegi sana, click je kat nama kedai Gaban yang color merah kat bawah ni....



kedai gaban adalah kedai jual hasil-hasil kraftangan yang dia buat dan dia jual lain-lain bahan , buku untuk kraf juga so saya jenuh juga memikirkan apa la header yang sesuai ni akhirnya saya rasa yang ni ok kot :

GABAN CRAFTS SHOP ONLINE.COM
Exclusive handmade crafts by Gaban


Syarat-syarat penyertaan ialah :

1- buat entri berkenaan contest ni di blog anda
war-warkan tentang kedaigaban.

2- Tinggalkan komen anda di sini berserta link anda sendiri.

dan

Pemenang akan ditentukan kepada mereka yang boleh memberikan 'Header description' terbaik dan menarik tentang kedai gaban.

Hadiah???? ni yang best ni bila datang ke bab hadiah ....jeng..jeng..

sehelai apron dan mitten yang di jahit dan design oleh Gaban special untuk giveway ni ....

Pemenang akan diumumkan pada 17 Julai 2009

Siapa la yang menang nanti ...bestnya...

Jom kita semua pegi KEDAI GABAN dan shopping kain cotton china yang coraknya cute-miut tue......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .