MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Wednesday, July 22, 2009

DRESS SMOCKING LAMA

Gambar ni masa Aidilfitri 2004 , saya jahit gaun smocking untuk Aisyah dan Adlina , saya yang happy sangat tengok anak-anak pakai baju raya sedondon.. Masa ni Aisyah berumur 6 tahun dan Adlina 1 tahun.


Sekarang ni Adlina pulak yang pakai baju kakak dia yang masih elok , gambar ni saya ambik masa kami gi melawat cucu sedara , Adlina suka je pakai baju ni ....


Bahagian belakang dress

Smocking ni saya buat dalam keadaan yang tergesa-gesa , seminggu sebelum raya sebab plan asal tak nak jahit smocking , saya nak jahit gaun biasa saja tapi last minute tukar fikiran. Masa saya buat baju ni , saya masih bekerja dan time ni baru habis exam week untuk student di sekolah yang saya mengajar tu . Bila time lunch saya jahit la smocking ni sebab tu smocking saya simple saja sebab nak cepat siap . Tahun ni melaram lagi anak-anak saya dengan dress smocking , masa anak-anak kecil la kita dapat dress up mereka dengan dress yang comel - comel , cuma untuk Aisyah , saya mungkin buat blouse yang ada sulaman smocking sebabnya dia dah meningkat remaja , dia dah tak boleh nak pakai dress berribbon di belakang lagi........^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .