MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, July 24, 2009

FABRIC LAGI..

Salam pagi Jumaat untuk semua , sekejap saja ya masa berlalu dah hari Jumaat dan tak lama lagi akan menjelma la bulan Ogos .
Post kali ni saya hanya nak masukkan gambar-gambar kain yang saya baru beli untuk totebag. Anak-anak sedara saya semuanya nak totebag lepas tengok totebag yang saya buat dulu...hehehe..kira raya Aidilfitri nanti semua dapat bag sorang satu ganti duit raya dari maksu Nannie , ok la tu kan ... hehee

Kain ni semua saya beli di Nagoya dan Tewah...


2 kain ni saya beli di Nagoya


Kain yg background putih ni dari Nagoya dan yang colorful ni kat Tewah


Dua kain ni saya beli kat Tewah



Kain yang ni saya beli kat Nagoya dan saya nak buat bag sendiri...

7 comments:

  1. nanie
    kamu selalu pergi nagoya yang mana..akak tak nampak pulak kain macam tu kat sana....bikin jeles la...

    ReplyDelete
  2. Kak Nanie,

    Salam, saya ni silent reader akak. Cuma bila tengok fabrik yang baru ni, buat saya teruja. Fabrik hitam putih tu akak beli kat mana ye? Berapa RM semeter?

    Thanks

    ReplyDelete
  3. Kak , saya selalu gi Nagoya kat Shah Alam tah apa nama kompleks tu dekat gan komplek PKNS gan Hotel Bluewave tu . Kadang2 gi Nagoya kat Careefour Subang Jaya dan kat Jalan TAR , kdg2 kt Careefour Wangsa Maju hehehheee....jgn la jeles..kat Tewah pong lawa juga...

    ReplyDelete
  4. Cantikkan kain ni Gaban...

    Melin Melinda ,
    kenapa jdi silent reader ...kat Nagoya harga tak lebih dari 10 rggt semtr

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .