MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, July 10, 2009

DAPAT AWARD LAGI ^_^...


Award ini saya terima dari Sheila...

"blog yang paling berinspirasi dan sangat mesra"

Thanks Sheila sebab sudi bagi akak award ni , sukanya saya hari ni . Sheila ni , dia pun memang mahir dan pandai menjahit dan ada buat kelas DIY tudung.......

Hari ni saya dapat 2 award dari dua kawan yang sangat berbakat dan kreatif....terima kasih ya ...akan saya abadikan semua award ni di blog saya ni sebagai tanda kenangan ...

Saya nak bagi award ni pada..

Yati
Ainaa
Erpha
Cheq-Sue
Trisya
Dea Sara
Zakiah
ArniNasir
Zakiah
Kak Pah ( Sharifah)
Sha(aku dan Sulaman)
Faridah

4 comments:

  1. Thanks for the award, kak.
    Yati dah amik dan tepek di blog Yati. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak nannie.. sori lampat spot award ni.. nanti saya gantung kat blog yer... TQ very much..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Puan Nannie.. Saya dah ambil award tu.
    Selamat teruskan kreativiti

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .