MY DEAR FOLLOWERS

Halaman

Friday, July 10, 2009

TOTE-BAG

Tote-bag saya yang kedua , kali ni saya guna kain bercorak geometri moden . Makin seronok pulak saya dok jahit tote-bag ni...


Side view tote-bag ni


Untuk tali bag ni saya buat panjang dan saya jahit sekali ke bahagian bag supaya kukuh dan lebih tahan , boleh la bawa barang yang berat sikit , kalau nak bag lagi kukuh , boleh juga diguna inter-facing . Saya cari info tentang cara-cara buat tote-bag ni dari blog tutorial dan saya ada listkan blog tu di bawah tittle craft tutorial , happy sewing untuk semua dan selamat bercuti hujung minggu .......

2 comments:

  1. Hi Nannie,

    cantiknya corak beg ni... teruskan lagi membuat bag... saya pun suka jahit bag... Thanks for the award ya...

    ReplyDelete
  2. Thanks Nurain...memangs seronok buat bag ni sebab jahitnya lurus2 je hehee........

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni dan sila la tinggal komen anda ya .